Известие

Collapse
No announcement yet.

Приключението, което все още не е завършило

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Смяната на клапанът за картерните газове при мен не реши проблема с клатенето, клапанът беше фикснат с ремонтен комплект. Винта на дроселната клапа не съм го развивал, както и завивал. Човек, казвам ти че по колите само ЕКУ-то не съм се сетил да сменя, оправия няма.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #17
      Има, ремонтният комплект не винаги върши работа. Набий в маркуча за картерните газове един с по-малък вътрешен диаметър

      Comment


      • #18
        Туу лейт... минах на 1.9 JTD 115ps и съм супер яко изкефен!
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          мини на 16V за да видиш

          Comment


          • #20
            Няма смисъл, тя и сега си е изтребител...
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Хмм, интересно кое точно се износва, съсипва или каквото там става, та няма оправия каквото и да я сменяш. За сега ще търся друг дебитомер да пробвам с него как ще е, защото имам съмнения, че този не е много в ред. Не съм правил нищо и няма да правя, докато малко не се пооправи времето, че е студ и вали. Иначе с адаптирано дроселче към китайското дебитомерче много редко ми клати оборотите. Напримерно на място никога не подскачат, а понякога в движение като изключа от скорост оборотите ми падат на 700, вдигат се на 1200 и заспиват на 900. Също е странно защо като качвам баир на 2ра с много лека газ около 1300 оборота и като изключа от скорост ми изгасне на бензин, но това се случва много рядко. Като я карам на бензин нямам почти никакви ядове и оплаквания, но не мога да я карам на газ и поне моето обяснение е китайския дебитомер. Клатенето на обороти е постоянно каквито и настройки да правя.
              Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 21:11.
              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

              Comment


              • #22
                Ти май не четеш какво написах?

                Comment


                • #23
                  Аз чета, но както виждаш има хора, които не са си газифицирали Алфите и са сменяли куп работи и пак не работи като часовник.

                  ПС Къде точно седи това клапанче за картерните газове, което написа по-рано?
                  Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 22:41.
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment


                  • #24
                    Не си прочел внимателно, но нейсе - пост 17 виж
                    Зад дроселовата клапа, в него влиза единия маркуч от отдушника

                    Comment


                    • #25
                      147тс и 156тс преди фейслифта нямат много общо в управлението и съответно в решението на проблемите с клатещи се обороти и трудно палене и т.н.
                      Това пък за трудната настройка на газта е малко несериозно. Само да са наред компонентите на газовата ТуинСпарк-а е една от най-лесните и непретенциозни за настройка коли.
                      На тази от подписа ми газовата е на 33000км. и откакто е монтирана 2 пъти и е сменен филтъра и нищо друго. Нямам клатене, пукане, заглъхване и т.н. нито на газ нито на бензин. Газовата е нисък клас Фобос с турски дюзи и изпарител - демек една от най-евтините възможни.

                      ScuderiaItalia препоръчвам ти да си смениш диагностика, щото тия разсъждения за дебитомерите ми говорят, че въобще не знаете какво трябва да се гледа при диагностика освен грешките.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #26
                        Само Евро 4 имат общо със 147. А клатенето при 156 се оправя

                        Comment


                        • #27
                          Може би имаш предвид ЕВРО 3 ?
                          156 и 147 Евро 4 няма.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #28
                            Да де МL7.3.1

                            Comment


                            • #29
                              Не искате да чуете за EVAP клапана . Сменяте, сменяте а проблема остава.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                              Comment


                              • #30
                                Преди време на едно мое приятелче един известен форумен сервиз му поднови почти цялата кола. А се оказа едно клапанче и малко почистване

                                Comment

                                Working...
                                X